zakładki

poniedziałek, 5 stycznia 2015

15. papap Maluch

                                                                    30 lipiec 2013                                                                    .                                                     
  *oczami Wan*
Od trzech tygodni mieszkamy w Londynie. Wspaniałe miasto. Dostałam się do najlepszej szkoły sportowej w tym mieście. Dostałyśmy wspaniały prezent jakim był Masiio. A co najlepsze Bardzo zżyłam się z Calem, dobrze się dogadywaliśmy i fajnie nam się rozmawiało i co najważniejsze nigdy nie było nudno. Lubiłam jak całe 5 Second of Sumer pracuje  nad swoimi piosenkami repertuarami i wg wg wszystkim za tydzień mają spotkanie z nowym managerem, i wytwórnią więc mają mało czasu na skorygowanie tego co jest jeszcze do wyszlifowania choć było tego nie wiele ale jednak. A była bym zapomniała pokazali mi co jest na trzecim piętrze a mianowicie znajdowała sie tam ich sala do prób i studio nagraniowe. W pracowni na ścianach wisiały gitary z autografami różnych gwiazd perkusja i biały fortepian całość nieźle się komponowała. W studiu jak w studiu parę mikrofonów, słuchawki parę stojaków i reszta sprzętu. Chłopcy dawali czadu właśnie grali piosenkę którą pomogłam im pisać nazwali ją "Amnesia" chłopcy a dokładnie Luke napisał wspaniałą muzykę do niej po prost brak słów. Całą piosenkę zaczynał Calum boże kal on mi się podoba no ale on w sumie może mieć każdą a ja to ja taka sierota.
                                                      
                  I drove by all the places

                      We used to hang out and getting wasted
               I thought about our last kiss
How it felt, the way you tasted

And even though your friends tell me

You're doing fine
And you're somewhere feeling lonely
Even though he's right beside you

When he says those words that hurt you

Do you read the ones I wrote you?

Sometimes I start to wonder

Was it just a lie?
If what we had was real
How could you be fine?


'Cause I'm not fine at all

Potem śpiewali wszyscy ale to Luke był głosem wiodącym cały refren.

I remember the day you told me you were leaving
I remember the makeup running down your face
And the dreams you left behind you didn't need them
Like very single wish we ever made
I wish that I could wake up with amnesia
Forget about the stupid little things
Like the way it felt to fall asleep next to you
And the memories I never can escape
'Cause I'm not fine at all

Następna zwrotka i znowu usłyszałam niebiański głos Calum'a.

The pictures that you sent me
They're still living in my phone
I admit I like to see them all alone I feel alone
All my friends keep asking why I'm not around
It hurts to know you're happy
And it hurts that you're not mine
It's hard to hear your name
When I haven't seen you in so long
It's like we never happened
Was it just a lie?
If what we had was real
How could you be fine?
'Cause I'm not fine at all

I znowu refren 

I remember the day you told me you were leaving
I remember the makeup running down your face
And the dreams you left behind you didn't need them
Like very single wish we ever made
I wish that I could wake up with amnesia
Forget about the stupid little things
Like the way it felt to fall asleep next to you
And the memories I never can escape

Aż mnie ciarki przeszły. Luke'a chrypka zawał *-* ta krótka solówka .

If today I woke up with you right beside me
Like all of this was just some twisted dream
I'd hold you closer than I ever did before
And you'd never slip away
And you'd never hear me say

i ostatni refren wykonany jak poprzednio.

I remember the day you told me you were leaving
I remember the makeup running down your face
And the dreams you left behind you didn't need them
Like very single wish we ever made
I wish that I could wake up with amnesia
Forget about the stupid little things
Like the way it felt to fall asleep next to you
And the memories I never can escape
I'm not fine at all
Cała piosenka opierała się głównie na głosie Luke'a i Cal'a ale i tak była niesamowita. 
-podobało się?- zapytał Mic
-nie mam zastrzeżeń 10/10- powiedziałam z radością.  
-dzięki, ale bez mojego najwspanialszego, najlepszego najczystszego najgenialniejszego głosu którym obdarzył mnie Bóg ta piosenka nie była by taka wspaniała.-chwalił się Cal.
-ale skromności to ci pożałował. - zaśmiał się Ashton.
-gracie coś jeszcze przed tymi z wytwórni. -spytałam
- chyba She Look so Perfect i w razie czego przygotujemy jeszcze good girls ale to sie okaże.
-dobra ja idę coś zjeść.- oznajmiłam i poszłam do kuchni gdzie pani Mc'Guaier szykowała obiad.
-witaj kochanie co porabiasz?-spytała z uśmiechem.
-a przyszłam coś przekąsić bo chłopaki mnie wykańczają.
-A co kolejna próba?
-no bo mają to spotkanie z wytwórnią i menadżerami.
-ah no tak zapomniałam o tym zupełnie-powiedziała staruszka uwielbiam ją jak babcie którą rzadko widywałam z powodu odległości z nią mogłam sobie gawędzić o byle głupotach.
-a wychodzisz dziś gdzieś?
-pewnie nie bo Natalia chyba poszła wyprowadzić psa?-bardziej spytałam niż stwierdziłam.
-tak poszła chyba z godzinę temu z nim do parku. Dobra złociutka ja uciekam dziś wcześniej bo wnuczęta mają przyjechać, mama o wszystkim wie i to ona skończy kolację.- oznajmiła. Nagle Ash wyleciał jak poparzony i z trzaskiem zamknął drzwi.
-a temu co?- obie czekałyśmy na rozwinięcie sytuacji ale się nie doczekaliśmy.
-no nic ja uciekam- powiedziała
-dobrze ciociu- wstałam od stołu i dałam jej przytulasa. Wzięła swoje manatki i wyszła. Udałam się do pracowni dowiedzieć się o co chodzi z tym wyjściem smoka. Ale nie dane mi było ponieważ po drodze zatrzymała mnie Jasmin zawsze nie pałałam do niej taką miłością jak do mamy ale w jakimś tam stopniu próbowała ją zastąpić z powodzeniem. Była dla mnie miła i dla Natalii też tylko niekiedy nie miała już do niej cierpliwości jak chyba większość z domowników no z wyjątkiem taty z którym miała całkiem dobry kontakt. Jak się okazało po prostu poprosiła mnie o pomoc w sprzątaniu pokoju gościnnego ponieważ cały zespół taty ma przyjść jutro i zostać na parę dni i o to żebym na ten czas spała u Natalii albo Luke'a. Oczywiście że wolałam spać u brata to sie może wydawać dziwne ale siostra to by mnie zabiła przy pierwszej lepszej okazji a Luke to Luke a w moim pokoju miała spać dwóch chłopaków. Spełniłam prośbę i poszłam do studia w którym został już tylko Blondyn. I nic mi nie chciał powiedzieć. Znacz powiedział że jest spóźniony na jakieś spotkanie czy coś tam i wyszedł wcześniej ale tym dał mi do zrozumienia że wie tyle co ja. No cóż.
*10 minut później* *oczami Luke*
Z Ashem coś się. Działo niedobrego ale on zawsze chce rozwiązać sprawę sam więc to olałem. Zszedłem na kolację przygotowaną wyjątkowo przez mamę. Ulala dała jak dla dwóch i to lubię. Nagle weszła Natalia zaczęła odgrywać te swoje sceny mnie już po prostu to śmieszy. Udałem sie do swojego pokoju i zasnąłem jak dziecko.
        
                                                          *31 Lipiec 2013* *oczami Natalii*
Boże kto jest tak nie litościwy dzwonić do  mnie o 5 nad ranem boże normalnie wstaje koło 7/8 a nie o 5 Ludzie!!  Popatrzyłam na wyświetlacz dzwonił Michał on nigdy nie dzwoni o tak dziwnej porze wiedząc że bd zła więc to musi być coś naprawdę ważnego.
-słucham?-powiedziałam zaspanym głosem.
-słuchaj nie mogłem zasnąć nie powiedziawszy  ci o tym, Rodzice zgodzili się żebym jechał do ciebie.- powiedział prawie krzycząc z radości.
-tak!-krzyknęłam
 -kurwa -powiedziałam już ciszej 
-zajebiście ja nie mogę nawet nie wiesz jak się ciesze -kontynuowałam 
-a ja co mam powiedzieć całe 3 tygodnie z tobą po takiej przerwie... ummm -westchnął zapadła cisza ale nie taka niezręczna. To taka która musimy po prostu mówić nic do siebie a wiemy co mamy na myśli.
-dobra pozwolisz łaskawie że dokończę mój sen a tobie radzę iść spać do następnego cioto-przerwałam
-ok papa maluch -powiedział i się rozłączył. 

            *sms 05:15* 

do: MICHAŁ Ciota

"mówiłam ci już 1000000 razy i powiem jeszcze raz NIE MÓW DO MNIE MALUCH!!!!"

*sms 05:20*

od:Michał Ciota

"Już dobrze nie denerwuj się"

I kontynuowałam Spanie. Boże Michał w Londynie. 
________________________________________________________________ 
Welcome  to 15



2 komentarze:

  1. Blog został dodany do naszego spisu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu -----> http://ff-niallhoran.blogspot.com/2015/01/lba-2.html
    Pozdrawiam i życzę duuużooo weny ;****
    Dalila❤

    OdpowiedzUsuń