zakładki

poniedziałek, 19 stycznia 2015

Przepraszam

Więc tak bardzo przepraszam bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo że dziś nie ma rozdziału ale jutro mam tylko dwa sprawdziany Welcome to 3 gimnazjum i dlatego rozdział pewnie pojawi się albo jutro wieczór albo w środę i na weekend planuję dwa ale nie obiecuję niczego dlatego życzcie mi powodzenia i wg wg. Jeszcze jedna mała informacja nie wiem jak będzie z rozdziałami w lutym ponieważ tak wielkie brawa dla mnie prawdopodobnie dostałam się do drugoligowej drużyny w piłce nożnej  i mam testy w postaci treningów i meczów więc nie wiem nie wiem ale narazie będą rozdziały więc jeszcze raz życzcie mi powodzenia bardzo przepraszam i co więcej chyba tyle dziękuje że czytacie czekacie i wg kocham kocham was :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz